Safari vs Firefox
Fra : iSteen

Dato : 01-10-07 14:18

Jeg bruger Safari som standard, men har altid en alternativ browser i
baghånden.
Til trods for mange udråber Firefox som det ypperste, synes jeg Safari
er langt hurtigere.
Jeg ved godt man kan proppe en masse plugins i Firefox, men er der andre
der oplever at Firefox er hurtigere end Safari?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-10-07 14:22

iSteen skrev:

>men er der andre der oplever at Firefox er hurtigere end Safari?

nej den del af det oplever jeg ikke, til gengæld oplever jeg at min
netbank på ingen måde vil arbejde sammen med Safari.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : iSteen

Dato : 01-10-07 17:19

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> nej den del af det oplever jeg ikke, til gengæld oplever jeg at min
> netbank på ingen måde vil arbejde sammen med Safari.

Det kan min netbank til gengæld, og jeg har en meget lille lokal bank.