IE7-Genvejstast (Åbn i faneblad, ikke nyt ~
Fra : Janus Høi

Dato : 30-09-07 12:14

Ctrl+N åbner tilsvarende side i nyt vindue.

Findes der en genvejstast der åbner tilsvarende side i et faneblad i
det eksisterende browservindue?

--
Janus

Fra : Lars E. P.

Dato : 30-09-07 12:25

Sun, 30 Sep 2007 04:14:09 -0700, skrev Janus Høi
<newsgroup@hjerteknuser.dk> :

>Ctrl+N åbner tilsvarende side i nyt vindue.
>
>Findes der en genvejstast der åbner tilsvarende side i et faneblad i
>det eksisterende browservindue?

En søgning i IE's Hjælp gav: CTRL-T

Hilsen Lars

Fra : Janus Høi

Dato : 30-09-07 15:53

On 30 Sep., 13:25, Lars E. P. <nyhe...@SLETplakaten.dk> wrote:
> En søgning i IE's Hjælp gav: CTRL-T

Tak for hjælpen, som nok var ganske velment.

Og undskyld mig, hvis jeg virkede så hjælpeløs i mit indlæg, at man
kunne læse det som jeg var en total idiot. Men jeg er ikke dummere,
end at jeg har søgt lidt rundt omkring og iøvrigt også bemærket det du
foreslår.

Men det man får ud af Ctrl + T er netop IKKE det jeg beder om.

Ctrl + N tager den side man allerede HAR og åbner den i en helt ny
browser. Således, at man har to identiske browservinduer. Iøvrigt også
med samme browserhistorik.

I IE7 har man dog fået faner og derfor vil jeg gerne have mulighed for
at åbne en fane med den side jeg allerede er på. - ikke en ny TOM
fane, men altså en kopi af siden jeg allerede ER på.

Hvis andre også har misforstået mig og derfor har været
tilbageholdende med besvarelser, håber jeg nu, at jeg har udtrykt mig
lidt klarere.
--
Janus