Firefox > IE: Overføre gemte adgangskoder?
Fra : Lou

Dato : 28-09-07 10:40

Hvis jeg vil skifte fra Firefox til IE (begge nyeste, danske versioner),
hvordan kan jeg så overføre gemte brugernavne og adgangskoder til diverse
hjemmesider med login?

Kan den fil, hvor Firefox gemmer disse oplysninger, eventuelt
åbnes/redigeres, så jeg kan bruge copy/paste, hvis ikke dataene kan
overføres direkte?

/ Lou

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-09-07 12:36

Den 28-09-07 11.40 skrev Lou følgende:
> Hvis jeg vil skifte fra Firefox til IE (begge nyeste, danske versioner),
> hvordan kan jeg så overføre gemte brugernavne og adgangskoder til diverse
> hjemmesider med login?

Jeg tror ikke, du kan overføre dem automatisk.

> Kan den fil, hvor Firefox gemmer disse oplysninger, eventuelt
> åbnes/redigeres, så jeg kan bruge copy/paste, hvis ikke dataene kan
> overføres direkte?

Du kan åbne den inde fra Firefox:
Menupunktet Funktioner => Indstillinger => Sikkerhed => knappen Vis
adgangskoder => knappen Vis adgangskode(r).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sammenlign dagens pc med en pc i 1986, og gys over datidens priser.