Hvor på min com finder jeg IE7
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 22-09-07 18:51

Nu har jeg endelig fået hentet IE7, men hvor dælen er den på min com?

Kan ikke finde den hverken i start, skrivebordet eller ved en søgning på
com.

hamselv herfra

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-09-07 19:25

Den 22-09-07 19.51 skrev hamselv (dkmc) følgende:
> Nu har jeg endelig fået hentet IE7, men hvor dælen er den på min com?

Der, hvor du plejer at have IE6.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til sikkerhedskopiering.

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 22-09-07 21:06

Kim Ludvigsen skrev:

> Der, hvor du plejer at have IE6.

Nope.

Har genstartet igen.
Version: 6.0.2900.2180.xpsp osv skriver den.

Tror ikke det er den da, ville version nr. ikke være 7.xxxx så??

hamselv herfra

Fra : kep

Dato : 22-09-07 21:56

"hamselv (dkmc)" <hampselv@PISTVAEKgmail.com> skrev i en meddelelse

> Nope.
>
> Har genstartet igen.
> Version: 6.0.2900.2180.xpsp osv skriver den.
>
> Tror ikke det er den da, ville version nr. ikke være 7.xxxx så??

Kan du se den i "Tilføj eller fjern programmer" ?

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 22-09-07 22:38

kep skrev:
> Kan du se den i "Tilføj eller fjern programmer" ?

Mnæhhh der står den nu ikke.

Prøver lige at........ kunne se et sted i windows.update at et eller
andet mislykkedes og jeg skal installere igen.
Nu installerer den igen.
Så må jeg jo se om lidt om das scheisse funktioniert

hamselv herfra

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-09-07 22:35

Den 22-09-07 22.06 skrev hamselv (dkmc) følgende:

> Har genstartet igen.
> Version: 6.0.2900.2180.xpsp osv skriver den.

Så har du ikke fået installeret 7'eren. Du kan normalt ikke have begge
på én gang.

> Tror ikke det er den da, ville version nr. ikke være 7.xxxx så??

Netop. Prøv at installere 7'eren igen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler på skærmen - med indbygget alarmfunktion.

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 22-09-07 23:03

Kim Ludvigsen skrev:
> Netop. Prøv at installere 7'eren igen.

ooooooog vÆRsgo, så er den der.
Det hjalp jo gewaldigt at installere igen.
Og den har da godt nok ændret sig noget ift. den gamle.
Så må jeg se om jeg kan finde ud af den, når der er sider der ikke lige
virker i FF.

hamselv takker og bukker.
Og godnat herfra