Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Seneste opdatering af Firefox
Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-09-07 16:24

Min Firefox opdaterede i dag.

Fint nok, selvom det efterhånden sker lidt ofte og jeg ikke aner hvad
fremskridtet er fra gang til gang.

Denne gang var "fremskridtet" til at få øje på. Samtlige bogmærker slettet.

Nogen der ved hvilken mappe Firefox bogmærker evt. kunne være gemt i?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-09-07 16:28

Jonas Kofod skrev:

>Nogen der ved hvilken mappe Firefox bogmærker evt. kunne være gemt i?

i din profilmappe
http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Bogm%C3%A6rker_forsvundet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-09-07 16:48

Ivan V. Klattrup skrev:

> i din profilmappe
> http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Bogm%C3%A6rker_forsvundet

Ja, hvis jeg havde søgt på den i første omgang havde jeg vidst det lige
så hurtigt som det tog at skrive første indlæg.
Desperate mennesker og deres panikhandlinger
Nu er mit umiddelbare problem qua mit andet indlæg - at Firefox starter
fra scratch hver gang jeg genstarter Firefox. Men til min glæde kan jeg
jo konstatere at backup mappen er spækket med mine bogmærker til når jeg
har løst problemet. Så intet er gået tabt, og jeg puster lidt ud

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-09-07 16:42

Jonas Kofod skrev:
> [...]
>
> Denne gang var "fremskridtet" til at få øje på. Samtlige bogmærker slettet.
>
> Nogen der ved hvilken mappe Firefox bogmærker evt. kunne være gemt i?

Nå, jeg fandt ud af det. Altså hvor den ligger sine backups. Men når jeg
kopierer den gamle fil ind og overskriver den nye (tomme) sker der bare
det at næste gang jeg åbner Firefox er bogmærkefilen igen tom.
Så er jeg godt nok tom for gode råd.

Tror jeg kigger på hvad Opera kan.

Fra : KentBM

Dato : 20-09-07 19:42

Jonas Kofod skrev:

> [...]
> kopierer den gamle fil ind og overskriver den nye (tomme) sker der bare
> det at næste gang jeg åbner Firefox er bogmærkefilen igen tom.

Prøv at se på kimludvigsen.dk inden du opgiver alt. Eller søg tilbage i
denne gruppe. Du er ikke den første med det problem

--

Kent

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-09-07 20:18

KentBM skrev:

> Prøv at se på kimludvigsen.dk inden du opgiver alt. Eller søg tilbage i
> denne gruppe. Du er ikke den første med det problem

Tak. Det jeg gjorde og som viste sig at lykkes:
Jeg kiggede efter samtlige filer som blev gendannet i mappen fra gang
til gang. Altså hvis jeg sletter en fil mens FF er lukket og denne så
opstår i mappen efter jeg åbner FF.
Samtlige af disse filer slettede jeg, så så at sige alt hvad FF
gendanner ved start er væk. Når disse filer var slettet lagde jeg
bogmærkefilen ind. Og viola filen blev ikke overskrevet da FF blev
genstartet. Noget underligt noget