Firefox top lineup
Fra : PerX ...

Dato : 19-09-07 22:47

Kan man få toppe af Firefox til at se ud om explorer?

Dvs

+----------------------
! Menuer
+----------------------
! knapper med navigation etc
+----------------------
! Addresse felt
+----------------------
!bar med bookmarks
+------------------------

Det er ligesom jeg ikke kan få bookmark linien til at være alene, den
skal enten ligge samme med addresse feltet eller knapperne?

Fra : PerX ...

Dato : 19-09-07 23:34

In article <MPG.215bb746b6f69d7f98c1e4@news.usenetserver.com>, hyp1999
@_hotmail_nospam_.com says...

> Kan man få toppe af Firefox til at se ud om explorer?

Nevermind, fandt det - duh

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 20-09-07 15:40

PerX ... skrev:
> In article <MPG.215bb746b6f69d7f98c1e4@news.usenetserver.com>, hyp1999
> @_hotmail_nospam_.com says...
>
> Nevermind, fandt det - duh

Hvordan?

Fra : PerX ...

Dato : 24-09-07 18:19

In article <46f2866b$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
rasbert@nowhere.dk says...

> Hvordan?

Ved at tilføje en ekstra bar. Når man højreclicker op i toppen får man
en funktion som på engelsk hedder "customize" og i det vindu er der en
knap i bunden som hedder "Add new toolbar". Ved dog ikke hvordan man
fjener den igen (eller hvad teksten hedder på dansk)