Kan ikke bruge findvej.dk!
Fra : Robert

Dato : 19-09-07 19:11

Hvorfor kan jeg ikke benytte www.findvej.dk? Når jeg indskriver min adresse
i vinduet på siden sker der ikke noget når jeg trykker på søg. Jeg har
Internet Explorer 7.
Kan i hjælpe.....

Robert

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-09-07 23:19

Hej,

On Wed, 19 Sep 2007 20:11:12 +0200, "Robert"
<brug_ikke_denne_@dresse.dk> wrote:

>Hvorfor kan jeg ikke benytte www.findvej.dk? Når jeg indskriver min adresse
>i vinduet på siden sker der ikke noget når jeg trykker på søg. Jeg har
>Internet Explorer 7.

Der burde ikke være noget i vejen for at bruge IE7 og findvej.dk - det
er der nogle tusinde, der gør hver dag :)

Får du nogen former for fejlmeddelelser eller ikoner, der signalerer
en eller anden form for fejl?

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet

Fra : Robert

Dato : 20-09-07 16:57

> Der burde ikke være noget i vejen for at bruge IE7 og findvej.dk - det
> er der nogle tusinde, der gør hver dag :)
>
> Får du nogen former for fejlmeddelelser eller ikoner, der signalerer
> en eller anden form for fejl?

Hej Peter

I bunden af browservinduet skriver Explorer følgende:
-Der opstod fejl på siden!-
Trykker jeg for at få detaljer om denne fejl er meddelsen:
Linje 702
Tegn 6
Fejl `ducumentElement`er null eller ikke et objekt

Det er alt hvad der fremkommer hvad angår fejl. Jeg har haft afinstalleret
Explorer og geninstalleret igen men uden resultat.

Hilsen
Robert

Fra : Robert

Dato : 20-09-07 17:17

Hej igen Peter

Jeg har lige prøvet at downloade Firefox for at se om findvej.dk virker i
denne browser. Men nej....
Efter at have trykket på søg får jeg meddelsen: Adressen blev ikke fundet!
Hmmmm......

Robert

Fra : Holst

Dato : 20-09-07 17:27

Robert wrote:

> [...]
> denne browser. Men nej....
> Efter at have trykket på søg får jeg meddelsen: Adressen blev ikke fundet!

Jeg brugte findvej.dk i går, og det virkede fint. Måske skulle du prøve
med en anden adresse.

Fra : Robert

Dato : 20-09-07 18:38

> Jeg brugte findvej.dk i går, og det virkede fint. Måske skulle du prøve
> med en anden adresse.

Hej Holst

Jeg har prøvet utallige adreser, men stadig med samme resultat

Fra : Robert

Dato : 20-09-07 18:44

Jeg får følgende fejlmeddelse i Firefox:

Syntaksfejl.
Tag lige en snak med mig, hvis du vil bruge Findvej-data, tak :) -Peter
Brodersen, Korruption.

Siger det dig noget Peter...?

Hilsen
Robert

Fra : Peter Brodersen

Dato : 20-09-07 21:09

On Thu, 20 Sep 2007 19:44:29 +0200, "Robert"
<brug_ikke_denne_@dresse.dk> wrote:

>Tag lige en snak med mig, hvis du vil bruge Findvej-data, tak :) -Peter
>Brodersen, Korruption.
>
>Siger det dig noget Peter...?

Det gør det, ja. Jeg ved ikke, om det er dig, jeg netop har sendt en
mail eller en anden bruger fra samme ip-adresse.

Jeg kan se i loggen, at der har været mange forespørgsler fra den
IP-adresse, du sidder ved, så systemet smed en automatisk blokering
ind. Den kan jeg godt fjerne igen, hvis det skal være

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet