fejlmelding i firefox
Fra : Hm

Dato : 18-09-07 20:19

Hej
jeg har et stort problem som jeg håber I kan hjælpe med.

jeg kan overhovedet ikke lukke noget op i firefox jeg får denne meddelelse
hvergang.

Ude af stand til at oprette forbindelse.

det er noget den er begyndt på - jeg har Norman som firewall - hvor
indsætter jeg at den skal acceptere firefox, hvis det altså kan hjælpe.
Hanne

Fra : Holst

Dato : 18-09-07 20:22

Hm wrote:

> [...]
>
> det er noget den er begyndt på - jeg har Norman som firewall - hvor
> indsætter jeg at den skal acceptere firefox, hvis det altså kan hjælpe.

Har du for en kort bemærkning prøvet at slå Norman fra og set, om din
Firefox så virker, som den skal?

Fra : Hm

Dato : 18-09-07 20:52

> Har du for en kort bemærkning prøvet at slå Norman fra og set, om din
> Firefox så virker, som den skal?

godt spørgsmål, det havde jeg ikke, men har prøvet nu, og det virker stadig
ikke ??

Hanne

Fra : ebbe

Dato : 18-09-07 22:25

Hm wrote:

> godt spørgsmål, det havde jeg ikke, men har prøvet nu, og det virker
> stadig ikke ??

Prøv at tjekke internetindstillingerne i firefox.
funktioner->indstillinger->avanceret->netværk->indstillinger (knap)
Indstillinger for forbindelse: skal stå på autodetect (2. radioknap),
eventuelt på direkte(1.rk)

Hvis teksterne ikke er helt korrekte, så er det fordi jeg bruger ff på
engelsk.

--
ebbe

Fra : Hm

Dato : 19-09-07 08:07

"ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> funktioner->indstillinger->avanceret->netværk->indstillinger (knap)
> Indstillinger for forbindelse: skal stå på autodetect (2. radioknap),

Hej Ebbe
tak for hjælpen, lige en vejledning jeg kunne finde ud af, dejligt
Hanne