Aspi driver til Win 95
Fra : Peter Ravn

Dato : 10-07-01 16:05

Er der mon nogen der ligger inde med en aspi driver til win 95 til brug
under Nero Burn da den siger at den mangler en fil der hedder "Win-ASPI file
" can not be found. Hvis der er en der har den liggende og eventuelt ville
sende den til mig ville det være fint.
På forhånd Tak.

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Madsen

Dato : 10-07-01 16:29

"Peter Ravn" <pmr_no spam_@roadrunner.dk> skrev:

> [...]
> " can not be found. Hvis der er en der har den liggende og eventuelt ville

Prøv denne:
<http://www.wol.dk/~hijklm/aspi/adaptec.zip>
Virker kun hvis du i forvejen har produkter fra Adaptec på din PC.

<http://www.wol.dk/~hijklm/aspi/aspi4all.zip>
Er til de PC'er hvor der ingen produkter fra Adaptec installeret.

Kør Aspichk.exe og er der behov for opdatering så kør
Aspi32.exe

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Peter Ravn

Dato : 10-07-01 17:22

Det var desværre ikke nok, den bliver med at komme med kan ikke finde
win-ASPI filen, har du flere gode forslag?

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Madsen

Dato : 10-07-01 17:33

"Peter Ravn" <pmr_no spam_@roadrunner.dk> skrev:

> Det var desværre ikke nok, den bliver med at komme med kan ikke finde
> win-ASPI filen, har du flere gode forslag?

Nej desværre.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : JLL

Dato : 10-07-01 22:37

Hvilken Nero-version er det. Det kunne være en update hjalp.

Fra : Peter Ravn

Dato : 11-07-01 02:08

Det er Nero 5.0, men den kan ikke bruge aspi32.dll

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Mit Navn Det Står Me~