Power ledning
Fra : Jeppe Bøtkjær Jensen

Dato : 10-07-01 16:13

Nogen der ved hvor man kan købe en power ledning, til tænd/sluk knappen(den
der er koblet til bundkortet) i et Aopen HQ08 kabinett.
Kontakten er defekt, så jeg leder med lys og lygte efter sådan en
ledning.....

Crosspostet i dk.edb, dk.edb.hardware.

mvh

jeppe jensen

Fra : Bruun

Dato : 10-07-01 20:13

Hejsa,
"Jeppe Bøtkjær Jensen" <Jeppejensen@12move.dk> wrote in message
> [...]
> der er koblet til bundkortet) i et Aopen HQ08 kabinett.
> Kontakten er defekt, så jeg leder med lys og lygte efter sådan en

Prøv at pille skidtet ud og rend ned i den nærmeste elektronikforretning.
Eks. www.brinck.dk
hvis du bor i KBH. Og hør om de kan hjælpe... Sig også at det skal være en
kontakt magen til ;)

Mvh Kim Bruun

Fra : ab

Dato : 10-07-01 23:17

På mange kabinetter er der en dims, der går ind og trykker på en
micro-switch. er denne kontakt stået af er det nok ret vanskeligt / dyrt at
reparere - en ledning med en anden kontakt kan du pille ud af hvilken som
helst gammel kabinet.

Kr. 10,- til porto og du har een.

MVH ab

-----------

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 15-07-01 15:20

Lige nu har jeg bare en ledning fra et medium kabinet, så den stikker ud i
siden ;). Men man må da kunne købe en ledning med den lille kontakt som
selve power knappen skal "klikke" på !!

mvh

Jeppe Jensen

Fra : René Jensen

Dato : 10-07-01 21:30

"Jeppe Bøtkjær Jensen" wrote:
> [...]
> der er koblet til bundkortet) i et Aopen HQ08 kabinett.
> Kontakten er defekt, så jeg leder med lys og lygte efter sådan en

Har selv prøvet at lede efter en ledning/kontakt så jeg kunne
modificiere et ældre AT kabinet til ATX. Det endte dog med at jeg købte
et nyt ATX kabinet. Men jeg fandt dog et sted i USA som solgte den slags
kontakter seperat, men da jeg regnede det ud hvor meget det ville koste
mig at få den herover var det allerede løbet op i små 300,- sårh det
kunne i realiteten ikke rigtigt betale sig ...

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"