Trådløst tastatur
Fra : olehn

Dato : 05-10-07 20:01

Trådløst Apple tastatur, bluetooth, dansk, hvidt, kun tre md. gammelt,
afhentes for under halv pris, 275 kr i Tilst ved Århus. olehn

Fra : Ole C

Dato : 05-10-07 20:47

olehn skrev blandt andet:

> Trådløst Apple tastatur, bluetooth, dansk, hvidt, kun tre md. gammelt,
> afhentes for under halv pris, 275 kr i Tilst ved Århus. olehn

dk.marked.privat.edb.mac

--
vh
Ole C.

Fra : olehn

Dato : 06-10-07 10:30

Tak for oplysningen. Jeg vil se om jeg kan finde den newsgruppe til min
annoncering.
V.h. olehn

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-10-07 22:01

olehn wrote:

> Trådløst Apple tastatur, bluetooth, dansk, hvidt, kun tre md. gammelt,

Byder en skumbanan.

Jesper Poulsen

Fra : olehn

Dato : 06-10-07 10:28