Problem med Linksys WIP330
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 04-10-07 21:12

Hejsa..

jeg sidder og roder med en Linksys WIP330 IP Telefon. som en kammerat har
købt med firmware ver 1.0 og den skulle så flashes med en nyrer firmware så
den også kunne køre skype. men ikke den nyeste firmware. den indeholder
nemlig ikke skype.. nu er problemet så. at det ikke er gået godt.. jeg
chattede med Linksys support som linkede til en firmware jeg skulle køre..
det gik godt. derefter skulle jeg opdatere den med en sbe firmware.. og når
det var gjort skulle det virke.. og så stoppede hun chatten.. og jeg
opdaterede den.. men resultatet blev at den skrev "flashing succes"
"reeboting" og så er der bare blå skærm hvor der står "LINKSYS" hva dælen
gør jeg for at få liv i den igen.. den registrerer ikke engang at den er sat
til computeren...

Nogle der kan hjæpe??

Mvh Brian

Fra : Jens G

Dato : 05-10-07 16:39

Den skal måske resettes?

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 06-10-07 00:27

> Den skal måske resettes?

Måske.. ved du også hvordan man gør dette??.

Fra : Jens G

Dato : 06-10-07 07:03

On Sat, 6 Oct 2007 01:26:54 +0200, "Icenfire \(6920\)"

>Måske.. ved du også hvordan man gør dette??.

Måske sidder der en knap til det bagpå?
Er der ikke en manual med? Ellers må der kunne downloades en manual
fra Linksys.

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 06-10-07 15:15

> Måske sidder der en knap til det bagpå?
> Er der ikke en manual med? Ellers må der kunne downloades en manual
> fra Linksys.

Der er ingen knap bagpå, og der står ikke noget i manualen

//Brian

Fra : Jens G

Dato : 06-10-07 15:49

On Sat, 6 Oct 2007 16:14:47 +0200, "Icenfire \(6920\)"

>Der er ingen knap bagpå, og der står ikke noget i manualen

På side 73 i manualen står der:

4. The power LED does not light up.
Go through this checklist until your problem is solved:
• Remove the IP Phone’s battery from its compartment. Wait five
seconds while the IP Phone resets itself.
Insert the battery and power on the IP Phone.

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 07-10-07 11:34

Ja det har jeg også læst, men som der står i spørgsmålet, så starter
maskinen fint.. den når dog kun til start billedet.. og det hjælper ikke at
pille batteriet af..

Fra : Jens G

Dato : 07-10-07 12:21

On Sun, 7 Oct 2007 12:34:05 +0200, "Icenfire \(6920\)"

Jeg har ikke flere forslag.
Du kan prøve at se i http://www.linksysinfo.org/forums/ om andre har
haft lignende problemer.