Ideelt motherboard?
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 10:42

Hejsa,

Jeg har (som flere herinde sikkert ved) i noget tid søgt efter den optimale
maskine til 3Ds MAX arbejde.
Jeg er pt. på udkig efter det bedste motherboard til mit arbejde - og har
mere eller mindre besluttet mig for at det skal give mulighed for følgende:

2 stk Intel Quad core processorer.
Der skal være mulighed for opgradering til min. 16 GB RAM - gerne mere
Meget gerne mulighed for SLI til grafikkort.
Der må gerne være onboard lyd - men det er bestemt ikke noget must.
RAID opsætning af harddiske (gerne WD Raptor-SATA 10000rpm (hvis det har
noget med motherboardet at gøre))

Hvad vil I foreslå?

Mvh John :)

Fra : Kim

Dato : 04-10-07 11:21

On Thu, 4 Oct 2007 11:41:51 +0200, "John" <uioshdf> wrote:

>Jeg er pt. på udkig efter det bedste motherboard til mit arbejde -

>Hvad vil I foreslå?

At du spørger i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.bundkort

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Ukendt