PC Webcam på PS2?
Fra : Ivan

Dato : 01-10-07 11:56

Hejsa...

Kan man benytte et alm. webcam på en Playstation 2?

Mit eyetoy camera er desværre blevet ødelagt, men måske jeg kan bruge mit
alm. webcam?

Google-søgning giver et forum hvor de snakker noget om en bootdisk? Dog uden
konklusion. Ellers ingen gevinst....

Fra : Ole C

Dato : 01-10-07 12:41

Ivan skrev blandt andet:

> [...]
>
> Google-søgning giver et forum hvor de snakker noget om en bootdisk?
> Dog uden konklusion. Ellers ingen gevinst....

Måske dk.spil.computer er et bedre sted at spørge...

--
vh
Ole C.

Fra : Peter

Dato : 04-10-07 16:10

Hej.

Mit umidelbare svar er nej....
Jeg tror ikke at det kan lade sig gøre.....

Selv den anden vej, findes der kun én enkelt alternativ driver til at få et
eyetoy camera til at køre på en PC, så der er nok ikke helt så mange
fællestræk imellem de to typer camera endda.....

På den anden side, der findes jo mange usb camera på markedet, så måske der
alligevel kan findes et eller andet......

--
Peter