hvor køber jeg denne : Athlon 64 X2 Dual-C~
Fra : not@home.se

Dato : 30-09-07 10:13

jeg har nu googlet i en uge for at finde denne cpu Athlon 64 X2
Dual-Core 4800+ (E6 version) sokkel 939 og er tæt på at opgive men vil
lige se om nogen herinde kan hjælpe mig, så vil jeg blive meget glad

Fra : penta@panto.com

Dato : 30-09-07 16:19

<not@home.se> skrev i en meddelelse
> jeg har nu googlet i en uge for at finde denne cpu Athlon 64 X2
> Dual-Core 4800+ (E6 version) sokkel 939 og er tæt på at opgive men vil
> lige se om nogen herinde kan hjælpe mig, så vil jeg blive meget glad

Hvorfor bestiller du den ikke ved din sædvanlige hardwarepusher?
De kan da skaffe den hjem.
Ellers kan den købes her:
http://www.pcworld.co.uk
(Men du bliver nok nødt til at maile dem, de skriver nemlig ikke noget om
hvilken stepping det er)

/tomov

Fra : not@home.se

Dato : 30-09-07 18:38

On Sun, 30 Sep 2007 17:19:19 +0200, <penta@panto.com> wrote:

> [...]
>http://www.pcworld.co.uk
>(Men du bliver nok nødt til at maile dem, de skriver nemlig ikke noget om

tak for svaret men jeg kan ikke lige se den derinde, jeg tror at du
har forvekslet sokkel am med 939 for der er en der hedder præcis det
samme bare med sokkel am, nå men måske jeg skulle prøve at ringe til
et par forhandlere og høre om de kan bestille den hjem jeg tvivler
bare lidt da jeg har læst at dell har opkøbt dem alle

Fra : penta@panto.com

Dato : 30-09-07 21:01

> [...]
> et par forhandlere og høre om de kan bestille den hjem jeg tvivler
> bare lidt da jeg har læst at dell har opkøbt dem alle

Surt show. Så må du ringe til Dell. Man kan godt købe stumper hos dem. Har
selv købt sparepart til min bærbare engang.
/tomov