USB->LPT findes den ??
Fra : Peter

Dato : 29-09-07 08:07

Hej.

Findes der ikke en USB->LPT converter ??
Jeg mangler en til min bærebare, da jeg har en software-lås der kører på LPT
porten......

Jeg kan sagtens finde en masse USB->Centronics stikket på gamle printere,
men det er ikke det jeg har brug for, jeg har brug for en der går fra
USB->25p sub-d stik......

--
Peter

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-09-07 11:26

Peter wrote:

> [...]
>
> Jeg kan sagtens finde en masse USB->Centronics stikket på gamle printere,
> men det er ikke det jeg har brug for, jeg har brug for en der går fra

De findes. Kender ikke lige navnet på en. Men værd opmærksom på at det ikke
er altid softwarelåse virker på den type hardware. Skriv hellere til
firmaet der har udgivet din software og spørg dem og der er en bestemt
converter de ved virker.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Peter T.

Dato : 29-09-07 12:47

Peter udviste en rettidig omhu og skrev:

> Findes der ikke en USB->LPT converter ??

Googleimages er en genial ting til lidt anderledes søgninger! :)

<http://images.google.com/images?gbv=2&svnum=10&hl=en&newwindow=1
&safe=off&q=usb+to+lpt&btnG=Search+Images>

--
Disse steder skal ikke-rygere helst undgå.

http://web.ekstrabladet.dk/nationen/lk/rygning/index.html