Billig S/H printer til A3?
Fra : Peter Knutsen

Dato : 25-09-07 02:28

Hvor billigt kan man få en sort/hvid printer, der kan printe i A3-størrelse?

Den skal stort set kun printe A3 (99% af tiden), den skal holde i mange
år (gerne 7-8 år eller mere), og den skal printe mellem 12 tusinde og 40
tusinde A3-sider om året, altså nogle hundrede tusinde sider i alt, i
dens levetid.

Ud over ovenstående krav, så må det meget gerne være en
"cheapskate"-løsning, altså - hvis muligt - uden duplex, indbygget
fladskærm, og andet fordyrende gejl.

Det eneste jeg ved noget om er A4-lasere, så jeg er ret meget på bar bund...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org