Driver til INO?
Fra : Sven

Dato : 24-09-07 02:06

Hej.
Min søn har fået et trådløst tastatur og mus (musen er defekt) af mærket
INO, men der fulgte ingen driver med. Da der er en hel del genvejsknapper på
tastaturet, mangler han denne driver. Men jeg kan ikke finde et sted at
downloade dem. Nogen der kan hjælpe?
SVJV er INO Coop Danmarks eget mærke, men de må vel købe hardwaren et
sted...

Sven

Fra : Vidal

Dato : 28-09-07 16:34

Sven skrev:
> [...]
> downloade dem. Nogen der kan hjælpe?
> SVJV er INO Coop Danmarks eget mærke, men de må vel købe hardwaren et

Spørg i Brugsen, hvor den er købt.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard