Printer PSC 2110 HP multiprinter
Fra : JJ

Dato : 22-09-07 19:08

Jeg søger hjælp!

Ved scanning af kobber- og messingting har jeg konstateret, at printeren kan
gengive disse - endda meget naturtro.
I forbindelse med et kobberbryllup kunne jeg godt tænke mig at lave noget
tekst og grafik i "kobberfarve", men hvordan gør jeg det?

Jeg har prøvet at scanne et hjerte lavet af 15 stk 25 ører, men et
kobberhjerte må da kunne laves noget nemmere!
Har du et forslag modtages det gerne.

Hilsen
Jørgen

Fra : penta@panto.com

Dato : 22-09-07 20:00

"JJ" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet at scanne et hjerte lavet af 15 stk 25 ører, men et
> kobberhjerte må da kunne laves noget nemmere!

Det er vel egentlig ikke et hardwarespørgsmål - vel?

Prøv i gruppen news://dk.edb.grafik - måske nogen der har en ide.

/tomov