S: Skærm Sony G400 Trinitron
Fra : Erik Andersen

Dato : 21-09-07 13:25

Sælges: Sony Multiscan CPD-G400 Trinitron 19" sælges. Lidt over 5 år gammel.
Fungerer ok.
Befinder sig i 3660 Stenløse og har ikke lyst til at sende.
Kom med et bud.

Mvh Erik

Fra : Erik Andersen

Dato : 21-09-07 13:30

OOOOOPS!
Forkert gruppe, men jeg aftager gerne skumbananerne.
/Erik

Fra : Khawk

Dato : 22-09-07 13:54

Erik Andersen wrote:
> [...]
> gammel. Fungerer ok.
> Befinder sig i 3660 Stenløse og har ikke lyst til at sende.

2 skumbananer bydes herfra. Du kunne da nøjes med at poste i markedsgrupperne.