PIXMA iP 4500 printer - Papir i bakken ?
Fra : SpookiePower

Dato : 21-09-07 13:08

Denne printer har skuffe under printeren hvor i man
kan ligge papir. Den er dog ikke så stor som et stykke A4,
men i følge manualen kan man godt ligge A4 i denne skuffe.
Er der nogle som ved hvordan dette gøres ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-09-07 13:30

SpookiePower skrev:

>Er der nogle som ved hvordan dette gøres ?

hvis den er lavet ligesom ip4200 er der inde i bakken en "udløserknap"
(der er grå) som når man har udløst den, så kan man trække bakken så den
bliver større

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : SpookiePower

Dato : 21-09-07 14:00

Ivan V. Klattrup wrote:

> hvis den er lavet ligesom ip4200 er der inde i bakken en "udløserknap"
> (der er grå) som når man har udløst den, så kan man trække bakken så den
> bliver større

Det var det der skulle til. Mange tak :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-09-07 09:15

SpookiePower wrote:
> Det var det der skulle til. Mange tak :)

Det var der også på IP4000

Det geniale er så at man kan have 2 forskellige papirtyper i samtidig.

Jeg har almindeligt A4 papir for oven - og i skuffen har jeg så
fotopapir i 10x15 cm - og i programmerne sætter jeg så bare op, hvor de
skal tage papiret fra.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard