Lydkort problemer på Zepto
Fra : Steffen Holm

Dato : 17-09-07 22:18

Hej NG!

Sidder med et meget mærkeligt lydkort problem på min Zepto 2314W, med noget
AC '97 lydkort.

Jeg bruger min computer meget på skype (flere timer om dagen). I den sidste
uge er det flere gange sket at mikrofonen pludselig ikke virker mere. Det
skal forståes sådan at der intet input mere kommer. Hverken i skype eller i
andre programmer (har eksempelvis prøvet at optage et lydstykke med standard
optageren i Windows XP).

Løsningen har indtil nu været at afinstallere lydkortet, genstarte,
installere på ny og så indstille lydniveauer via kontrolpanelet...

Er der nogen der har oplevet lignende og har fundet en løsning på problemet?

På forhånd mange tak for alle forslag.

Med venlig hilsen,
Steffen Holm

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-09-07 08:07

"Steffen Holm" <mail@skibumsen*nospam*.dk> crashed Echelon writing

> [...]

> installere på ny og så indstille lydniveauer via kontrolpanelet...
>
> Er der nogen der har oplevet lignende og har fundet en løsning på

Hvilken version af driveren, har du prøvet nyeste?

http://shor.ter.dk/429489333

--
Bjarke Andersen

Fra : Steffen Holm

Dato : 18-09-07 16:00

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message

> Hvilken version af driveren, har du prøvet nyeste?

Jeg har via Zeptos hjemmeside downloadet den angiveligt nyeste, men jeg
prøver det link du sendte.

/Steffen Holm

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-09-07 16:06

> Jeg har via Zeptos hjemmeside downloadet den angiveligt nyeste, men jeg
> prøver det link du sendte.

Tja der har været 37 releases siden Zepto's "nyeste"

--
Bjarke Andersen

Fra : Steffen Holm

Dato : 18-09-07 17:53

> Tja der har været 37 releases siden Zepto's "nyeste"

Ikke specielt imponerende fra Zeptos side. Men mange tak for din hjælp.
indtil videre er den ikke "chrashet"...

Med venlig hilsen,
Steffen Holm