kabel-"tagrende" - hvor køber man den?
Fra : Jesper F

Dato : 16-09-07 15:53

hvor kan man købe en kabelholder til rodet som denne?
http://img76.imageshack.us/img76/9097/kabelholdercu2.jpg
Tak for hjælpen.

/ Jesper

Fra : Kasper

Dato : 16-09-07 16:10

"Jesper F" <jesperfjoelner@hotmail.com> wrote in message
> hvor kan man købe en kabelholder til rodet som denne?
> http://img76.imageshack.us/img76/9097/kabelholdercu2.jpg
> Tak for hjælpen.

Hej

Hvis du køber en alm hvid plastik kanal til ledninger i den størrelse og
ikke montere låget, så har du sådan en...

Dog skal du være opmærksom på at bagsiden ikke er så flot på dem??

Kasper

Fra : Jesper F

Dato : 16-09-07 16:15

> Hvis du køber en alm hvid plastik kanal til ledninger i den størrelse og
> ikke montere låget, så har du sådan en...

Tjo, men jeg ville gerne have en stabil konstruktion, hvor jeg også kan
lægge alle de der mindre transformatorer man har liggende til højtalere, pda
osv. så jeg kan få det væk fra gulvet.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 16-09-07 22:53

"Jesper F" <jesperfjoelner@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjo, men jeg ville gerne have en stabil konstruktion, hvor jeg også kan
> lægge alle de der mindre transformatorer man har liggende til højtalere,
> pda osv. så jeg kan få det væk fra gulvet.

Jeg købte i et byggemarked en hvid plastic-tagrende, som blev monteret under
bordkanten. Ikke det smukkeste design, men da mit bord står mod en væg, ser
man ikke "konstruktionen". Og det virker fortrinligt - solidt og rummeligt.
I bygggemarkedet fandt en ekspedient en "bred" tagrende.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Anders Majland

Dato : 19-09-07 12:36

> [...]
> rummeligt.
> I bygggemarkedet fandt en ekspedient en "bred" tagrende.

Og min løsning er nok "endnu mindre smuk" - Jeg har monteret et par U
formede bøjler under bordet og lagt en hylde i. Altså ibunden af U'et Så er
der god plads til både trafo'er switch, usb dab tuner, forlængerledninger*
psu'er osv.

* en med 10 udtag som jeg afbryder og en med mindre med fast strøm til
switch telefon og server.

Fra : Jesper F

Dato : 19-09-07 18:50

> [...]
> formede bøjler under bordet og lagt en hylde i. Altså ibunden af U'et Så
> er der god plads til både trafo'er switch, usb dab tuner,

Hvad er det for nogle U-formede bøjler?

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 17-09-07 23:08

Jesper F wrote:
> hvor kan man købe en kabelholder til rodet som denne?
> http://img76.imageshack.us/img76/9097/kabelholdercu2.jpg
> Tak for hjælpen.

Du kan måske for inspiration til andre løsninger her:
http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=13497
(husk at se på de links der er i artiklen)

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Jesper F

Dato : 18-09-07 21:12

> Du kan måske for inspiration til andre løsninger her:
> http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=13497
> (husk at se på de links der er i artiklen)

God inspiration - tak for det!