SP: hvilket program kan fortælle indhold i~
Fra : HBB

Dato : 15-09-07 18:41

jeg ved jeg har haft et program der kan liste indholdet af en pc
men jeg kan ikke huske hvad det heddeer
hjælp anyone?
VH
Henrik

Fra : Max

Dato : 15-09-07 18:46

Hej henrik

http://www.belarc.com/free_download.html

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 18:44

HBB wrote:
> jeg ved jeg har haft et program der kan liste indholdet af en pc
> men jeg kan ikke huske hvad det heddeer
> hjælp anyone?
> VH
> Henrik

SIW er hurtig og nem.

http://www.gtopala.com/

Fra : Fynbo

Dato : 15-09-07 22:30

"HBB" <hbbFJERN@sport.dk> skrev i en meddelelse
> jeg ved jeg har haft et program der kan liste indholdet af en pc
> men jeg kan ikke huske hvad det heddeer
> hjælp anyone?
> VH
> Henrik

Everest

Fynbo

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 15-09-07 22:53

On Sat, 15 Sep 2007 19:41:11 +0200, "HBB" <hbbFJERN@sport.dk> wrote:

>jeg ved jeg har haft et program der kan liste indholdet af en pc
>men jeg kan ikke huske hvad det heddeer
>hjælp anyone?
>VH
>Henrik

CPU-Z

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 22:55

Poul Erik Lindaa wrote:

> CPU-Z

Den er en kende sparsom i forhold til hans forespørgsel.

Mvh.
Claus

Fra : HBB

Dato : 16-09-07 09:58

foreløbig tak for svarene
ingen af de omtalte programmer var dem jeg ledte efter men kan sagtens
bruges - det irriterer mig bare jeg ikke kan huske det jeg havde engang
- ved dog at program ikonet var grønt...
det kunne fortælle ALT om indmaden i din pc - ram / hastighed på ram- cpu
m.v osv osv......
VH
Henrik

Fra : Ole C

Dato : 16-09-07 10:08

HBB skrev blandt andet:

> [...]
> engang
> det kunne fortælle ALT om indmaden i din pc - ram / hastighed på ram-

Everest - foreslået af Fynbo - har et grønt ikon, og oplyser det du
efterlyser.

--
vh
Ole C.

Fra : HBB

Dato : 16-09-07 10:50

DER var den jo
kan af en eller anden årsag ikke se den besked fra fynbo..men kører også
vista såååå
vh
Henrik

Fra : Ole C

Dato : 16-09-07 11:09

HBB skrev blandt andet:

> DER var den jo
> kan af en eller anden årsag ikke se den besked fra fynbo..men kører
> også vista såååå

Fint.
Og hvis du så i fremtiden klipper alt det overflødige væk når du svarer - og
skriver dit svar nederst - så bliver alle glade

--
vh
Ole C.

Fra : Jan Vestergaard