Ang: spin op og ned på HD
Fra : BB

Dato : 15-09-07 13:52

Hej med jer
Jeg har en WD 250 GB HD, og bruger Windows Vista Home Premium
Jeg vil høre hvordan man får harddisken til at holde op med at gå i sleep
funktion når den ikke bliver brugt, jeg syntes jeg har set under egenskaber
for disken og kan intet finde om det.
Hilsen Bent

Fra : Kim

Dato : 15-09-07 14:57

On Sat, 15 Sep 2007 14:52:07 +0200, "BB" <yeps@mig> wrote:

> [...]
>funktion når den ikke bliver brugt, jeg syntes jeg har set under egenskaber

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-09-07 19:57

Kim wrote:
> [...]
Vista er vist som WinXp der er det under strømstyring at man kan
styre sleep funktionen af harddiske.

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

Når du nu jager folk over i en anden gruppe vil du så ikke godt gøre det
til den rigtige?

> fut : dk.admin.netikette

Nul putte.

mvh
Henning

Fra : ShutEye

Dato : 17-09-07 00:22

Har haft flere 'putere hvor det kan indstilles i BIOS

> Vista er vist som WinXp der er det under strømstyring at man kan
> styre sleep funktionen af harddiske.

> Når du nu jager folk over i en anden gruppe vil du så ikke godt gøre det
> til den rigtige?

Hvis det ER BIOS det er galt i er han endda i HELT rette gruppe fra start :)

> Nul putte.

Og niks pille!

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-09-07 05:48

ShutEye wrote:

> Hvis det ER BIOS det er galt i er han endda i HELT rette gruppe fra start :)

Det er _ikke_ BIOS og har _aldrig_ været BIOS. Det er Windows.

Jesper Poulsen

Fra : ShutEye

Dato : 17-09-07 08:56

> Det er _ikke_ BIOS og har _aldrig_ været BIOS. Det er Windows.

Nope.
Havde en maskine for år tilbage hvor man kunne rode med strømstryring af
diske i BIOS.
Må ha' været lidt siden, for jeg kan huske at det var en maskine med win98
:)