Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at skalere mange billeder på e~
Fra : Lars A

Dato : 01-10-07 20:08

Hej.
Findes der et program hvor jeg kan f.eks. nedskalere 25 billeder på en gang
til samme størrelse.
Hvis ja, hvad hedder det så.
Mvh Lars

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-10-07 21:19

"Lars A" <lars-arvoe@futtemail.dk> skrev :

>Findes der et program hvor jeg kan f.eks. nedskalere 25 billeder på en gang
>til samme størrelse.

Masser, gratis:

http://irfanview.com
http://kamerasiden.dk/artikel/batchkonvertering_med_irfanview/

http://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=154414

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Lars A

Dato : 01-10-07 21:39

> Masser, gratis:

> [...]
Jeg takker, det er bare noget der virker.
Mvh Lars