Andet multimedie
bentjuul 3670
Papir til at stryge på tøj
Fra : Sune Storgaard

Dato : 29-09-07 10:17

Har brug for lidt hjælp til at løse et grafisk / praktisk problem..

Mit mål er at få strøget et logo på et slips , det er til et gimmick så det
behøver ikke ligne en milliard..skal dog bruge en 15 stykker så
arbejdsmetoden må gerne være overskuelig ..

Logoet ser sådan ud:
http://rsfcs.dk/grafik/rslogo.jpg
(stjernen kan evt. være fyldt)

Nu ville jeg jo gerne undgå at skulle til at klippe rundt om hvert bogstav..
så hvad gør man her ?

Har overvejet at tage et rødt slips, og så printe det ud og lægge et glas
omkring og skære ud med en stanleykniv , og så få en hvid cirkel med rød
skrift/stjerne inden i. Det er så vidt jeg kan regne ud den nemmeste
løsning..

Det ville dog være bedst hvis man kunne tage og skrive det ud så man kun
strøg selve tekste/stjernen på, og ikke noget rundt om..
Til det formål duer sådan noget "få eget billede på tshirt" papir
selvfølgelig ikke..

Et alternativ kunne være et hvidt slips og så rød tekst på hvid baggrund,
men man skal vel stadigvæk klippe og klistre ?

Har aldrig rodet med den slags før, så hvis der er nogen der lige kender
tricket, så sig endelig til inden jeg folder mig ud som jørgen clevin!

PFT

Fra : Max

Dato : 29-09-07 10:52

Hej Sune

> Har aldrig rodet med den slags før, så hvis der er nogen der lige
> kender tricket, så sig endelig til inden jeg folder mig ud som jørgen

Måske du kan finde noget du kan bruge her

http://www.decalpaper.co.uk/

--
Mvh Max

Fra : sls\(2770\)

Dato : 29-09-07 11:57

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har aldrig rodet med den slags før, så hvis der er nogen der lige kender
> tricket, så sig endelig til inden jeg folder mig ud som jørgen clevin!

Hvis slipset ikke skal være hvidt, skal du bruge T-Shirts transfers til
mørkt stof, det er nok også det letteste i dit tilfælde. Der printer du ud,
og skærer rundt om logoet. Bare husk at følge vejl. når du skal stryge på,
for det skal stryges på lidt anderledes end det til hvidt tøj.
Husk også at farv baggrundsfarven på logoet som du vil have det.

// Sid