Andet multimedie
bentjuul 3670
Elements: Fritlægningskurve
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 26-09-07 13:30

Er det muligt at gemme billeder med fritlægningskurve i Photoshop Elements?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : emj

Dato : 26-09-07 19:47

3140 Abildgaard skrev:

>Er det muligt at gemme billeder med fritlægningskurve i Photoshop Elements?

Ja, du skal bare gemme i elements eget format. *.psd

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : PB

Dato : 27-09-07 12:00

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> wrote in message
> Er det muligt at gemme billeder med fritlægningskurve i Photoshop
> Elements?
>
> --
> |
> [OO]
> <>'

Vektor-baserede kurver i Photoshop Elements???
Det var jeg ikke klar over, at man kunne i Elements.
Venligst forklar hvordan du laver dem!!!

På forhånd tak.

/PB

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 27-09-07 12:35

PB wrote:

> Vektor-baserede kurver i Photoshop Elements???
> Det var jeg ikke klar over, at man kunne i Elements.
> Venligst forklar hvordan du laver dem!!!

Dårligt formuleret spørgsmål. Skulle selvfølgelig have spurgt, om man i
Elements kan skabe fritlægningskurver og derefter gemme dem.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : PB

Dato : 27-09-07 13:27

> Dårligt formuleret spørgsmål. Skulle selvfølgelig have spurgt, om man i
> Elements kan skabe fritlægningskurver og derefter gemme dem.

> [...]

Hej Torben,

Jeg mener ikke, at man kan lave fritlægningskurver i Elements.
I Photoshop CS3 bruger man Pen-værktøj til at tegne vektor-kurver,
som man kan gemme i Kurve-paletten.
Jeg tvivler på at PS Elements har Pen-værktøj og Kurve-paletten.
Dog er jeg ikke klar over, om der er andre måder i Elements,
at tegne/gemme vektor-kurver.
P.S. Iøvrigt er der en ny version af Elements (vers. 6) på vej.

vh
PB

Fra : Henrik Larsen

Dato : 07-10-07 15:22

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Dårligt formuleret spørgsmål. Skulle selvfølgelig have spurgt, om man i
> Elements kan skabe fritlægningskurver og derefter gemme dem.

Ja jeg mener man kan gemme filen i formatet tif og den gemmer også maskerne
og makeringerne.