Andet multimedie
bentjuul 3670
Acrobat, grabbe fra flere apps ?
Fra : SlashDot

Dato : 25-09-07 15:45

Kan Acrobat ikke holde en pdf åben og grabbe fra forskellige programmer
inden den lukkes og gemmes som en pdf ?

Og kan der heller ikke printes til lag ?

Jeg undres over at sådanne funktioner skal løses med trediepartsoftware.
Har jeg overset funktionaliteten ?

Fra : Max

Dato : 25-09-07 20:00

Hej

> Kan Acrobat ikke holde en pdf åben og grabbe fra forskellige
> programmer inden den lukkes og gemmes som en pdf ?

Kan du forklare lidt mere præcis hvad det er du vil.

> Jeg undres over at sådanne funktioner skal løses med
> trediepartsoftware. Har jeg overset funktionaliteten ?

Hvorfor det, det er jo ikke sikkert at Adobe mener at deres
programmer skal kunne det du mener du har brug for.

--
Mvh Max