Andet multimedie
Skærm til billedredigering
Fra : Karsten Jensen

Dato : 19-09-07 12:57

TDC-butikkerne har pt. en 22" w fladskærm fra HP i butikkerne til ca
2700 kr. Er den god nok til billederedigering?

Resurserne er begrænsede og min nuværende Hyundai DeluxScan P990 er
ved at være slidt op og har ellers gjort det ganske godt.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-09-07 14:16

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:nh32f3l73pvpinmhm3bc3qm97kie632g9b@4ax.com...
> [...]
>
> Resurserne er begrænsede og min nuværende Hyundai DeluxScan P990 er
> ved at være slidt op og har ellers gjort det ganske godt.

Denne har fået meget ros, jeg har læst i et blad, at det er den bedste skærm
til under £600. Den går du nok ikke galt i byen med.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-09-07 17:30

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Denne har fået meget ros, jeg har læst i et blad, at det er den bedste
> skærm til under £600. Den går du nok ikke galt i byen med.

Et link er jo altid rart ...
http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft21_40/226bw.asp

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-09-07 15:18

On Thu, 20 Sep 2007 18:30:27 +0200, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> wrote:

>Et link er jo altid rart ...
>http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft21_40/226bw.asp

ok - troede du mente HP'en *GG* - klikker

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-09-07 15:17

On Thu, 20 Sep 2007 15:16:12 +0200, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> wrote:

>Denne har fået meget ros, jeg har læst i et blad, at det er den bedste skærm
>til under £600. Den går du nok ikke galt i byen med.

ok - jeg er godt nok meget i vildrede..... tak for inputtet