hej
ja så prøver vi det samme som lastbilerne har prøvet i flere år
læste at en 11 årig var indvolveret i dødsulykke bag på motorcykel (stor
overskrift)
i artikelen ser man så at ulykken skete som følge af at en bilist ikke havde
overholdt sin vigepligt.
og så er det vel bilist skyld i dødsulykke
for et par år siden kørte sådan en hets også mod lastbiler(så nu en masse
regler specielt for dem )
lastbil igen indvoldveret i ulykke ( parkeret lastbil torpederet bagfra af
personbil)
så om et par år er mcer vel begrænset til 40km/t og må kun køre om søndagen
hilsen Jørgen
mc ,lastbil og madkasse kører
"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:46ea1bb1$0$99533$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
http://jp.dk/indland/trafik/article1087549.ece
>
> llidt klip fra artiklen
>
> Med en stigning i antallet af trafikdræbte på ca. 40 pct. i de første syv
> måneder af i år ligger Danmark og Finland højest på listen over lande med
> en negativ udvikling i trafiksikkerheden
>
> og
>
> Den negative udvikling tilskrives blandt andet en mild vinter, tættere
> trafik og flere motorcykler på vejene.
>
> ----
>
> Har der ikke været omkring 29 dødsfald på mc i år mod i omegnen af 24
> normalt. Mange men vel ikke et grotesk stort antal i forhold til normalt?
> Og det antal trafikdrab ligger normalt omkring 400-450.
>
> Jeg føler mig snart lige så udhængt som rygere, men jeg nægter at stoppe
>