dansk Manual til MC-Alarm Thor fra Macca
Fra : Boie

Dato : 13-09-07 21:37

Hej

Jeg har været den heldige el. uheldige køber af en MC.alarm hos Macca
men manualen er ikke 2 potter p.. værd er der nogen der har en dansk
liggende som jeg kunde få et kopi af el. er der nogen der har erfaringer
med at installere den på en Harley.
Har gennemtravlet nettet for en men det er ikke rigtig lykkedes at finde
en.

Hvis der er nogen der kender et forum, der er bedre end dette så giv
besked ??

På forhånd tak Boie www.boie.dk

Fra : Bill C.

Dato : 14-09-07 09:30

"Boie" <boie-hd@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en.
>
> Hvis der er nogen der kender et forum, der er bedre end dette så giv

Prøv
http://www.kinojserklubben.dk/Tips%20og%20triks/montering_af_thor_mc_%20alarm.pdf
Det er godt nok til en kineser men den kan ikke være ret meget anderledes
end din cykel.
Regards, Bill

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 14-09-07 18:05

"Boie" <boie-hd@anarki.dk> skrev i en meddelelse
..
> Hvis der er nogen der kender et forum, der er bedre end dette så giv
> besked ??

Der findes ikke et forum der er bedre end dette.
Undskyld, ved godt hvad du mener,
men ku´ ik´ la´ vær´ )

mvh Jens
Sydals

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 19:09

On Fri, 14 Sep 2007 19:04:32 +0200, Jens Meldgaard wrote:

> Der findes ikke et forum der er bedre end dette.

Nok fordi at dette er en nyhedsgruppe, og det er noget ganske andet

Orla Pedersen, 9 år på dfm
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Robert Andersen

Dato : 15-09-07 11:07

> [...]
> installere den på en Harley.
> Har gennemtravlet nettet for en men det er ikke rigtig lykkedes at finde

Du køber en af de dyreste cykler på markedet, og vil sætte en billig
kina-skrammel alarm på ??? kan ikke lige se sammenhængen der ??

Hvad siger Macca selv til manglende brugbar manual ?