Olie i rundkørsel
Fra : Finn

Dato : 13-09-07 19:49

Hej gruppe

Lige en orientering til evt. mc`ister som
kører igennem rundkørslen ved Bjergby
nord for Hjørring.
Der er en ring af tabt olie/brændstof hele vejen
rundt.
Min mc forsvandt under mig da jeg ikke var
opmærksom på problemet -

Finn VFR800

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-09-07 21:05

"Finn" <autzen(fjern)@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er en ring af tabt olie/brændstof hele vejen
> rundt.
> Min mc forsvandt under mig da jeg ikke var

Har smagt samme medicin, det er meget bittert. Der lå en ganske smal linie,
knapt synlig, men lige præcis nok til at bimmeren lagde sig på styrtbøjle og
cylinder. 'Sjovt nok' skete der ikke andet. Kan så prale af at jeg derved
anden gang er stået af en cykel, og holdt mig på benene, så lidt godt var
der da.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen