Foto
IBM760 5420
Teil 3020
LR 1.2 udpate
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 15:29

http://www.adobe.com/products/photoshoplightroom/

Hvad er nyt? : Lightroom 1.2 ReadMe file
Thomas Schreiber
http://macfly.dk

Fra : Niels Jespersen

Dato : 14-09-07 15:54

Thomas Schreiber skrev:
> http://www.adobe.com/products/photoshoplightroom/
>
> Hvad er nyt? : Lightroom 1.2 ReadMe file
Der er tilsvarende en ny Camera Raw 4.2

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 16:37

On 2007-09-14 16:54:04 +0200, Niels Jespersen <njesp@hotmail.com> said:

> Der er tilsvarende en ny Camera Raw 4.2
>
> Niels

Som måske har samme nye features?

Thomas Schreiber
http://macfly.dk

Fra : Niels Jespersen

Dato : 14-09-07 16:55

Thomas Schreiber skrev:

> Som måske har samme nye features?

I hvert fald hvad de fælles features, såsom kamerasupport (EOS 40D fx).
Jeg tænker på, om Adobe har styr på at distribuere ny raw-funktionalitet
uden at komme med en ny version af LR. Camera Raw 4.0 svarer til LR
1.0. Camera Raw 4.1 svarer til LR 1.1, og nu så Camera Raw 4.2 sammen
med LR 1.2.

Niels

Fra : Michaelbs

Dato : 16-09-07 21:31

"Thomas Schreiber" <find email på macfly.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.adobe.com/products/photoshoplightroom/
>
> Hvad er nyt? : Lightroom 1.2 ReadMe file
> [...]

Har I sat "automatically write changes to xmp" til on eller off?
Jeg kan ikke rigtigt overskue konsekvenserne af det ene og det andet.
Jeg har behov for at Photoshop og LR arbejder gnidningsløst sammen med samme
metadata.

mvh Michael

Fra : winddiesel

Dato : 17-09-07 17:48

> [...]
> Jeg har behov for at Photoshop og LR arbejder gnidningsløst sammen med samme

Jeg har sat den til on, for så er ændringerne gemt i DNG filen så
snart jeg har lavet en justering !
Er den sat til OFF skal du trykke Ctrl S (PC) æble S (Mac) for at de
er arkiveret i filen, ellers er de blot "noteret" i database filen !