Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til ukendt digitalkamera søges
Fra : Karsten

Dato : 14-09-07 10:30

Jeg har en veninde, som ejer en for mig ukendt digitalkamera, som der
mangler en usbkabel og en manual til,
for der ligger nogen billeder på den, som hun meget gerne vil have fat i,
jeg har lagt et par billede af den op i dk.binaer under titlen Fasion Cam.
Kameraet er på 2.0 mega pixel, og ikke som der står på den ene 1.3 mega
pixel.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Fra : emj

Dato : 14-09-07 10:41

Karsten skrev:

>Jeg har en veninde, som ejer en for mig ukendt digitalkamera, som der
>mangler en usbkabel og en manual til,

Hvad med at købe en kortlæser i stedet for`

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Karsten

Dato : 14-09-07 10:59

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Hvad med at købe en kortlæser i stedet for`

Det hjælper sku ikke, og undskyld at jeg glemte at skrive, at de billeder
ligger på den indbygget hukommelse der er i kameraet,
og man kan ikke overføre dem til kortet, har ledt efter denne funktion.

Fra : Jeroen

Dato : 14-09-07 11:15

Gå ind i fx. Elgiganten, og kig ind i den store boks med forskellige USB
kabler med masse forskellige tilslutninger til diverse kameraer. De er meget
billige.

Vh
Jeroen

Fra : Karsten

Dato : 14-09-07 12:18

"Jeroen" <THXcontactme@jeroen.dk(remove THX)> skrev i en meddelelse
> Gå ind i fx. Elgiganten, og kig ind i den store boks med forskellige USB
> kabler med masse forskellige tilslutninger til diverse kameraer. De er
> [...]

Nu er det bare lige det, at vi slet ikke har nogen Elgigant butik her i
nærheden af hvor vi bor............
men tak for det forslag, kikker lige på deres hjemmeside

Fra : Jeroen

Dato : 14-09-07 12:24

Måske noget lignende... Merlin.. Føtex.. Qvickly.. Fona.. de har allesammen
sådan nogle kabler.

Fra : Bo Hellum

Dato : 14-09-07 11:57

"Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pixel.
>
> Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

http://www.driverfiles.net/Cameras/Jessops/Fashion-Cam/download/page,sh,10442,514,17,.html
måske...

Bo