kattepassermøde på søndag
Fra : jytte jensen

Dato : 14-09-07 21:15

Vi mødes på café Chat Noir kl. 14.00 på søndag. (læs tidligere tråd om
emnet).

VH
Jytte

Fra : Siri

Dato : 15-09-07 09:47

> jytte jensen skrev:
>
> Vi mødes på café Chat Noir kl. 14.00 på søndag. (læs tidligere tråd om
> emnet).
>
> VH
> Jytte

Det ser jeg frem til - og Lejon vil nyde det
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Coppi

Dato : 15-09-07 13:02

I kan sagtens, for første gang i mit liv er jeg ked af at jeg ikke bor
derovre på djævleøen. Men jeg tror nu alligevel heller ikke jeg vil bytte,
jeg har faktisk fundet 2 kompetente kattepassere til næste gang vi skal
afsted.

coppi

Fra : Siri

Dato : 16-09-07 08:54

jytte jensen (slet QKWLM) wrote:
> Hej Siri.
> Kommunikation er en svær en. Jeg mente at hvis det viste sig at
> alle kan den 14/10, så gør vi det.
Men det kræver nogle
> meldinger fra Anette og Nynne.
> Hvis der _kun_ var 3 der kunne den 14/10, så var det ligemeget,
> så kan vi lige så godt holde det på søndag (hvor Nynne ikke kan.)
> Jytte

AS skrev
Jeg er ked af det, men jeg bliver tilsyneladende nødt til at runde
Lolland i morgen - min faste kattepasser skal lige "bankes på
plads"/bestikkes/whatever til lige at tage en sidste uge, inden vi
sætter rejseriet på standby for i år.....( yeah right!)
Anette

Jamen, hvis det 'kun' er to, der kan, så skal vi måske sigte mod den
14/10 alligevel?
Kan alle fire d 14/10?
Selv har jeg ikke umiddelbart noget på programmet da.

Fra : jytte jensen

Dato : 16-09-07 10:02

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev:
> [...]
>Anette
>
>Jamen, hvis det 'kun' er to, der kan, så skal vi måske sigte

Hej Siri.
Det har jeg også spurgt dem om, men der kom ikke rigtig nogle
meldinger på det.
Måske er de ikke så interesseret alligevel.

Nu vil jeg foreslå at vi begynder helt forfra.

I næste uge starter vi en ny tråd hvor mødet bliver ann. holdt
den 14./10 kl. 14.00 på chat Noir. OK ?

Det endte med at blive en noget rodet kommunikation, jo længere
en tråd jo værre.

VH
Jytte

Fra : jytte jensen

Dato : 16-09-07 10:04

> [...]
>14/10 alligevel?
>Kan alle fire d 14/10?
>Selv har jeg ikke umiddelbart noget på programmet da.

Siri se den anden tråd om emnet.

VH
Jytte