Tur til Riga
Fra : NIL

Dato : 14-09-07 12:40

Turen går til Riga for min datter og Jeg i okt. Er der nogen her på
nyhedsgruppen der har erfaringer med billige fly og overnatningsmuligheder?
Vi er nemlig begge studerende, derfor må det gerne være i den billige
ende...

Med venlig hilsen

PvE

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 14-09-07 13:05

Den Fri, 14 Sep 2007 13:40:02 +0200 skrev NIL:

> [...]
> nyhedsgruppen der har erfaringer med billige fly og overnatningsmuligheder?
> Vi er nemlig begge studerende, derfor må det gerne være i den billige

Du skal nok først spørge dyrlægen om jeres kat behøver vaccinationer,
derefter kan du spørge om billige biletter til jeres kat.

Karl Erik Christensen

www.ranunkelvej.com - www.ranunkelvej.com/sai/

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-09-07 13:12

Karl Erik Christensen wrote:

> Du skal nok først spørge dyrlægen om jeres kat behøver
> vaccinationer, derefter kan du spørge om billige biletter til
> jeres kat.

Hvor ser du at der skal en kat med ?

Jeg tror at gruppen dk.forbruger måske vil være et bedre sted at
spørge.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-09-07 13:37

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:

> Jeg tror at gruppen dk.forbruger måske vil være et bedre sted at
> spørge.

Jeg tror mere på dk.fritid.rejse. ;)

God weekend!

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-09-07 13:46

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Jeg tror mere på dk.fritid.rejse. ;)

Ja selvfølgelig.

I lige måde

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 13:58

> Ja selvfølgelig.

> I lige måde
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Hehe skøn NG
Gid der var så meget fred og ro i resten

Mvh Allan

Fra : Siri

Dato : 14-09-07 15:52

> Allan skrev:

>Jeg tror at gruppen dk.forbruger måske vil være et bedre sted at
>
> Hehe skøn NG
> Gid der var så meget fred og ro i resten
> Mvh Allan

Ja, jeg tænkte også på at hyle 'OT'
Gu er det en skøn NG, den her, der har heldigvis ikke være
ballade-hoveder længe.
Bortset fra de der skrækkelige spam-ting på engelsk - kan man ikke sætte
et filter på dem?
Meeen - her er da lidt stille....
Dejligt, hvis folk i gruppen ville fortælle lidt om deres katte og
meriter og hvad der ellers involverer kattene.
Måske skulle jeg selv lægge ud med historien om mine mitter på
sang-kursus.....
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-banden
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : jytte jensen

Dato : 14-09-07 15:27

Jeg vil nu mene det skulle være dk.fritid.rejse som ville være
det rette sted

Jytte

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 14-09-07 13:19

Den Fri, 14 Sep 2007 14:12:18 +0200 skrev Tove Krieger:
> Hvor ser du at der skal en kat med ?
>
> Jeg tror at gruppen dk.forbruger måske vil være et bedre sted at
> spørge.

Mit svar var stærkt, stærkt, ironisk ment.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 14-09-07 14:20

Den Fri, 14 Sep 2007 14:57:35 +0200 skrev Allan:
> Hehe skøn NG
> Gid der var så meget fred og ro i resten
>
> Mvh Allan

Ha-ha, bare vent til jeg har spurgt, hvordan man får en kat til at lyde som
en hund
Ved du det?

Karl Erik