Nu mangler jeg godt nok hjælp.
Fra : Henning Lund

Dato : 14-09-07 13:13

Knægten har en campingvogn der hedder Digue Minorque 420D,
bagvinduet har ikke været lukket korrekt, så det er blæst af og
gået i tusind stykker. Er der nogen der ved om man kan skaffe
sådan en bagrude et eller andet sted, eller hvad kan man gøre?
Jeg har tænkt på plexiglas, men det er jo ikke let at få det så
stift at det er tæt på så stor en flade uden en ramme. Hvad gør
vi?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 14-09-07 15:18

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller hvad kan man gøre? Jeg har tænkt på plexiglas, men det er jo ikke
> let at få det så stift at det er tæt på så stor en flade uden en ramme.

Er det ikke et standardvindue ligesom i de fleste campingvogne? Prøv at
kigge i et katalog for dele eller på internet, f.eks Hks.

Steen.

Fra : Henning Lund

Dato : 14-09-07 16:00

Steen Jakobsen tastede:

> Er det ikke et standardvindue ligesom i de fleste campingvogne?
> Prøv
> at kigge i et katalog for dele eller på internet, f.eks Hks.

Oh ha så meget campist er jeg godt nok ikke så jeg ved det, men
måske. Kan du liste nogle link til eventuelle forhandlere af
sådanne?

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 14-09-07 16:35

> Steen Jakobsen tastede:

> Oh ha så meget campist er jeg godt nok ikke så jeg ved det, men måske. Kan
> du liste nogle link til eventuelle forhandlere af sådanne?

www.billigcamping.dk eller www.campingdele.dk blot for at nævne et par
muligheder. Ellers gå til en forhandler og få et gratis katalog. Eller brug
Google.

Steen.

Fra : Henning Lund

Dato : 14-09-07 17:02

Steen Jakobsen tastede:

> [...]
> et par
> muligheder. Ellers gå til en forhandler og få et gratis

Tak for det, der var ingen gevinst, jeg må prøve at lede efter en
hugger der har et som du kalder det, standardvindue.

Fra : Jens

Dato : 14-09-07 18:18

> [...]
>
> Tak for det, der var ingen gevinst, jeg må prøve at lede efter en hugger
> der har et som du kalder det, standardvindue.

Mht ophug er mulighederne begrænset til
www.epcaravan.dk
og
Campingvogn ophugger Peter Hansen
"Trellemarkens Auto"
Tlf.: 55 37 44 39
Færgegårdsvej 79
4760 Vordingborg

Mvh
Jens

Fra : Henning Lund

Dato : 15-09-07 12:30

Jens tastede:

> Mht ophug er mulighederne begrænset til
> www.epcaravan.dk

Ham har jeg skrevet til.

> og
> Campingvogn ophugger Peter Hansen
> "Trellemarkens Auto"
> Tlf.: 55 37 44 39
> Færgegårdsvej 79
> 4760 Vordingborg

Ok ham fandt jeg ikke i min søgning, tak for hjælpen.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 15-09-07 09:27

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> Tak for det, der var ingen gevinst, jeg må prøve at lede efter en hugger
> der har et som du kalder det, standardvindue.

Her kan man få én slags.

http://www.dometic.com/templates/Product,18655,1351.aspx

Steen.

Fra : Henning Lund

Dato : 15-09-07 12:28

Steen Jakobsen tastede:

> Her kan man få én slags.
>
> http://www.dometic.com/templates/Product,18655,1351.aspx

Ærgerligt der ikke er priser, det var rart at vide om de koster
mere end vognen er værd

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 15-09-07 21:14

> [...]
> der nogen der ved om man kan skaffe sådan en bagrude et eller andet sted,

hvad er størrelsen på sådan et vindue ? og er det termo ? farve ?

Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )
^
~~~~
http://www.roenhave.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 16-09-07 06:24

Gilbert....(5750) tastede:

> hvad er størrelsen på sådan et vindue ? og er det termo ? farve
> ?

125x65 cm resten er ligegyldigt.

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 16-09-07 07:50

> Gilbert....(5750) tastede:

> 125x65 cm resten er ligegyldigt.

desværre, den jeg har er 135*62

--
Hilsen Christel & Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Henning Lund

Dato : 16-09-07 08:35

Gilbert....(5750) tastede:

> desværre, den jeg har er 135*62

Det var traals når det er så tæt på målet.

Fra : Allig8or

Dato : 16-09-07 13:22

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i meddelelsen
> Gilbert....(5750) tastede:

> Det var traals når det er så tæt på målet.
>
> --
> Mvh Henning Lund
Hej Henning
Jeg har læst om dine/Jeres fortrædeligheder,omkring vinduet
til CV'en....
På Google,kommer der kun nogle franske og belgiske sider op....
Prøvede at lave en søgning på navnet,på E-Bay i Tyskland,ikke eet hit...

Men bemærkede, at der var mange vinduer til salg af Mærket "Seitz"
så måske, det var en mulighed,at finde ud af hvem der har lavet vinduerne
til vognen.......

venlig hilsen
Henning Holm

Fra : Henning Lund

Dato : 16-09-07 16:17

Allig8or tastede:

> [...]
> På Google,kommer der kun nogle franske og belgiske sider op....
> Prøvede at lave en søgning på navnet,på E-Bay i Tyskland,ikke

Howdy, jeg har selv været ved internettets ende i min søgning på
et vindue, men det er ikke så let, nok derfor knajten ikke gav
ret meget for vognen

> Men bemærkede, at der var mange vinduer til salg af Mærket
> "Seitz"
> så måske, det var en mulighed,at finde ud af hvem der har lavet
> vinduerne til vognen.......

Vinduet er såmæn ikke så kunstfærdig, det ligner alle andre, så
det er bare at finde en med målene 125x65 så kan vi nok få den
flikket på vognen.

Fra : Per W.

Dato : 17-09-07 06:47

> [...]
> eller hvad kan man gøre? Jeg har tænkt på plexiglas, men det er jo ikke
> let at få det så stift at det er tæt på så stor en flade uden en ramme.

Prøv at kigge her:
http://www.dometic.com/epibrowser/rv/seitz-measurements/S4%20Dimensions.pdf

Det er størrelsen på Setz vinduer. Hvis der er et der passer i størrelsen,
kan du altid hører hvad det koster her: http://www.sitecenter.dk/wellness De
plejer at have nogle rimelige priser.

VH
Per

Fra : Henning Lund

Dato : 18-09-07 15:55

Per W. tastede:

> Prøv at kigge her:
> http://www.dometic.com/epibrowser/rv/seitz-measurements/S4%20Dimensions.pdf

Der er ski ikke en med målet 125x65 cm desværre.

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 18-09-07 19:42

> Per W. tastede:

> Der er ski ikke en med målet 125x65 cm desværre.

der er da en der kommer ret tæt på, den der står som 1200 x 60 er 1249 x 631
total ( kolone 4 ), kan det ikke du ?

Fra : Henning Lund

Dato : 19-09-07 05:43

Gilbert....(5750) tastede:

> der er da en der kommer ret tæt på, den der står som 1200 x 60
> er
> 1249 x 631 total ( kolone 4 ), kan det ikke du ?

Ok tak det er det med, hvar faen ligger brillerne nu henne.