MS Windows
briani 27239
Vista custum måske. Træls den jeg har
Fra : Mette

Dato : 14-09-07 09:23

jeg kører Vista

Der er 2 ting der irritere mig voldsomt.

Jeg sletter 8 ud af 10 gange papirkurven i stedet for at tømme den når jeg
klikker på den fra skrivebordet.
Kan man eller andet sted slette "slet papirkuren" fra pop up menuen.

Og når jeg åbener en mappe mangler jeg meget de 2 gode værktøjs ikoner i
menulinjen ( slet + fortryd)
Nu skal man ind i orginasere og så slette derfra.

Kan de gode gamle slet + fortryd på nogen måde addés direket på menulinjen.

Mvh Mette.

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 14-09-07 13:11

"Mette" <Mette@Mette.Mette> skrev i meddelelsen
> [...]
> Nu skal man ind i orginasere og så slette derfra.
>
> Kan de gode gamle slet + fortryd på nogen måde addés direket på

Hej Mette velkommen i klubben, jeg har ligeledes problem med at vende mig
til Vista. Åndsvagt at Microsoft ikke har lavet mulighed for at man kan
bruge de klassiske værktøjslinier uden at man skal købe et tredje parts
program.
Vi må bare håbe på at det blive tilføjet til Power Toys når de engang
udkommer.

Jan