MS Windows
briani 27239
Program udvidelse til Windows Vista?
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 14-09-07 01:59

Jeg kan ikke vende mig til at der ikke er de klassiske knapper i Vista home
basic, såsom "Et niveau op, Slet, Opdater, Flyt til og Kopier til".

Findes der et program som man kan installere, noget alá power toys(findes
endnu ikke til Vista) som giver en værktøjslinie som man selv kan
konfigurere?

Det er ikke en værktøjlinie til IE som jeg eftersøger, men derimod til de
alm. vinduer.

Desuden ville jeg gerne have et program der kan lave auto logon ligesom
Tweak UI(findes endnu ikke til Vista).

Er der nogen der har et par forslag?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 07:22

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alm. vinduer.
>
> Desuden ville jeg gerne have et program der kan lave auto logon ligesom

Hej !

Der findes en Tweak til Vista:

http://www.vistaguide.dk/downloads/downloads/article/4/tweakvista-1.html

mvh

Abricosicus

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 14-09-07 13:02

"Abricosicus" <abricosicus(a)hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg takker for oplysningen, kan man være sikker på at der ikke er spyware i
dette? Jeg kunne ikke se nogen steder at det var godkendt at Microsoft.

Jeg hører gerne andre forslag:)

Jan