[Thunderbird] Altid "ulæste" nyheder
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-09-07 09:39

Jeg har et træls problem med Thunderbird. Jeg abonnerer bl.a. på
dk.edb.system.unix og den viser konstant at der er 15 ulæste beskeder i
folder-vinduet. Hvis jeg så springer ned på gruppen bliver det opdateret
til det korrekte antal, nemlig 0. Er der nogle der ved hvad jeg kan
"pille" ved for at det stopper?

--
http://www.last.fm/user/front243/
http://jaoo.dk/ - Volunteer Crew

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-07 14:59

Thomas Jespersen skrev:
> Jeg har et træls problem med Thunderbird. Jeg abonnerer bl.a. på
> dk.edb.system.unix og den viser konstant at der er 15 ulæste beskeder i
> folder-vinduet.

Prøv at tjekke denne tråd:

http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.software.mail+news/browse_thread/thread/989d553bef0ee03b/9a1f1060adfaa1d7?#9a1f1060adfaa1d7

Problemet kan fx opstå, hvis du bruger filtre til at frasortere indlæg.
I så fald skal du få filtret til at markere indlæggene, før du vælger at
få dem slettet, så undgår du at problemet opstår igen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : pensionisten

Dato : 14-09-07 16:06

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> I så fald skal du få filtret til at markere indlæggene, før du vælger at
> få dem slettet, så undgår du at problemet opstår igen.

jeg har haft noget der minder meget om det.
jeg kar slettet news gruppen og dagen efter læst den ind igen, det har
hjulpet

fra
Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-07 17:14

Kim Ludvigsen skrev:

> Problemet kan fx opstå, hvis du bruger filtre til at frasortere indlæg.
> I så fald skal du få filtret til at markere indlæggene, før du vælger at
> få dem slettet, så undgår du at problemet opstår igen.

Det skulle være "... markere indlæggene som læst,før ...".

--
Mvh. Kim Ludvigsen