Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Ingen 'Åbn' på MSN
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-09-07 18:03

En kollega har problemer med hendes MSN-konto på WinXP Pro SP2 og
IE 7. Når hun tjekker mails på MSN og klikker på en vedhæftet fil
som f.eks. et .doc-dokument, får hun kun mulighed for at gemme
eller annullere. Åbn-knappen er der simpelthen ikke.

Det mærkelige er, at hvis hun går over på en anden computer på
jobbet med samme Windows og IE-version og logger ind på hendes
MSN-konto fra den, så kan hun godt få lov til at åbne selvsamme
fil direkte, så jeg undrer mig meget over, hvorfor den knap ikke
er der på hendes maskine.

Det er ikke fordi at filtypen ikke er associeret med et program på
hendes computer, for det var det første, jeg tjekkede. Filtype-
indstillingerne er identiske på de to computere.

Har I idéer om, hvad problemet kan være? Jeg har en indstilling i
IE under mistanke, men ved ikke hvilken.

Krydspostet til: dk.edb.system.ms-windows og
dk.edb.internet.software.browser.
FUT til: dk.edb.internet.software.browser.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

--
Hilsen
Madsen