Personlig startside?
Fra : Jørn H.

Dato : 13-09-07 16:45

Hej NG.

Der var vist et indslag i gomorgen TV2 for nogle dage siden omkring
personlig startside. Er det noget som nogen af jer så og kender til?
Der findes iGoogle, men den er ikke særlig god fordi man kun kan
vælge mellem nogle allerede forud definerede links.

MVH Jørn H

Fra : John

Dato : 13-09-07 18:07

"Jørn H." <jornh@nospamwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Der var vist et indslag i gomorgen TV2 for nogle dage siden omkring
> personlig startside. Er det noget som nogen af jer så og kender til?

Jeg så ikke udsendelsen, men bruger denne startside:

http://ni.dk/

John

Fra : enkvinde

Dato : 13-09-07 18:55

> [...]
> Der findes iGoogle, men den er ikke særlig god fordi man kun kan
> vælge mellem nogle allerede forud definerede links.

Sådan een lavede jeg selv for år tilbage. Det var såmænd bare en html side,
som jeg lagde som skærm baggrund.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-09-07 19:12

On Thu, 13 Sep 2007 19:54:55 +0200, enkvinde wrote:

> Sådan een lavede jeg selv for år tilbage. Det var såmænd bare en html side,
> som jeg lagde som skærm baggrund.

Jeg skulle lige check iGoogle hvad det var for noget, og jeg må sige det
var også min første indskydelse. Lav bare en html side med links til det du
nu vil have. De fleste internetudbydere stiller noget webplads til rådighed
hvor du kan have siden, og du kan eksempelvis eksportere dine bogmærker som
html fra browseren (Firefox kan ihvertfald). Du kan også blot have siden
liggende på din harddisk og linke den fra browseren.

Jeg har også en overgang brugt http://del.icio.us/ hvor man kan ligge sine
links og udveksle dem med andre.

Hvis man vil have nyheder kan man f.eks. bruge http://www.bloglines.com/
til at samle sine RSS nyheder.