Webcam og Vista? Hvad virker?
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 14-09-07 01:47

Hejsa, jeg skal have købt et webcam til min bærbare og det skal kunne sidde
fast på skærmen samt virke under Windows Vista home basic. Andre krav er at
det er billigt, sådan noget omkring de 250 kr., samt at det er lille. 300k
pixel eller højere samt USB 2.0 kompatibelt.

Hvad har I af forslag?

Skal udelukkende bruges til Yahoo Messenger.

Jan

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 15-09-07 13:18

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> lille. 300k pixel eller højere samt USB 2.0 kompatibelt.
>
> Hvad har I af forslag?
>
> Skal udelukkende bruges til Yahoo Messenger.

Er der slet ingen her der bruger cam? og på Vista?

Jan