Ang. HTC P3450 Touch
Fra : Simon Justesen

Dato : 10-09-07 21:21

Hej folkens,

Jeg går og overvejer at købe denne HTC P3450 Touch
http://www.mobiludsalg.dk/product.asp?product=4491&sub=504&page=1
som erstatning for min iPaq PDA og min Nokia mobiltelefon.

Men da jeg bruger min PDA til navigering via GPS er det ret vigtigt at
HTC'en kan det samme. Eftersom den kører Windows Mobile 6, så burde jeg
kunne få Tomtom til den? Hvad med GPS-modtager? Det ser ikke ud som om
det findes? Der er måske en form for standardstik?

Kan I hjælpe?

på forhånd tak

mvh Simon Justesen

Fra : Kim S

Dato : 10-09-07 22:11

"Simon Justesen" <news@nospam.simm.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kunne få Tomtom til den? Hvad med GPS-modtager? Det ser ikke ud som om det
> findes? Der er måske en form for standardstik?

Tomtom kan snildt køre på den. Og Gps... Du bruger blot
en bluetooth-GPS, så nemt er det.

Mvh, Kim (S710)

Fra : Simon Justesen

Dato : 11-09-07 12:17

Kim S skrev:
> "Simon Justesen" <news@nospam.simm.dk> skrev i meddelelsen

> Tomtom kan snildt køre på den. Og Gps... Du bruger blot
> en bluetooth-GPS, så nemt er det.
>
> Mvh, Kim (S710)

Ahh ja selvfølgelig - det var nu mere fordi jeg allerede har en
gammeldaws GPS-modtager på ledning, men det meldte mit første indlæg
intet om, sorry... Men jeg tror jeg har fundet en adapter :)

Tak Kim :)

Fra : Nyheder

Dato : 11-09-07 16:00

On 11 Sep., 13:17, Simon Justesen <n...@nospam.simm.dk> wrote:

> [...]
> intet om, sorry... Men jeg tror jeg har fundet en adapter :)
>
> Tak Kim :)- Skjul tekst i anførselstegn -

Hej

Du kunne også vælge HTC P3300. Den har jeg og der er indbygget GPS,
med TomTom. Det virker....

Sten

Fra : Jan Viegand

Dato : 11-09-07 21:17