ostenuggets
Fra : Ove Lissner

Dato : 10-09-07 22:54

Hej allesammen!
Er der en der kan fortælle mig, hvor at man kan købe ostenuggets, det er dem
som McDonalds kalder "cheese Chilli tops" - og det skal være i poser med
måske 100 stk. i - så bli'r jeg meget glad

Med venlig hilsen og god aften
fra
Ove L.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 11-09-07 07:36

"Ove Lissner"
> [...]
> dem som McDonalds kalder "cheese Chilli tops" - og det skal være i poser
> med måske 100 stk. i - så bli'r jeg meget glad

Der også hakket jalepeno i. Jeg ved at man engang kunne få nogle, der hed
"poppers". De var større (og bedre) og havde en halv grøn chili fyldt med
ost og samme overflade som dem fra McD.

Om man stadig kan få dem, skal jeg ikke kunne sige.

/Lars

Fra : Ove Lissner

Dato : 11-09-07 11:45

"Lars Lauridsen" <crazy_jellyfish@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ost og samme overflade som dem fra McD.
>
> Om man stadig kan få dem, skal jeg ikke kunne sige.

Hej Lars!
Nææhh - det er åbenbart svært at finde et sted hvor at man kan købe dem, men
tak for info!

Med venlig hilsen og god dag
fra
Ove L.

Fra : Peter Westh

Dato : 11-09-07 13:49

"Ove Lissner" <dsl237123@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Lauridsen" <crazy_jellyfish@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Lars!
> Nææhh - det er åbenbart svært at finde et sted hvor at man kan købe dem,
> men tak for info!

Det lyder da som noget man kunne lave ret nemt selv.

Se f.eks.
http://www.chefkoch.de/rezepte/438611135900747/Chili-Cheese-Nuggets.html
http://www.razzledazzlerecipes.com/newyears/jalapeno-cheese-poppers.htm

/P

Fra : søren brix

Dato : 11-09-07 14:51

Hej Lars

prøv dem her
http://www.torrestrading.dk/faste_filer/modul.asp?vis=varekatalog&gruppeid=6

og kik under snacks..... der er et par stykker at vælge imellem..

ellers vil Metro være et godt bud på at finde chilli poppers.

godjagt

søren

Fra : Tina.

Dato : 11-09-07 17:51

> [...]
> dem som McDonalds kalder "cheese Chilli tops" - og det skal være i poser
> med måske 100 stk. i - så bli'r jeg meget glad

De kan købes i Metro. Hvor mange der er i en pose ved jeg ikke, men så er
det jo muligt at købe flere poser

Tina
/der så dem i Metro Glostrup i sidste uge.

Fra : Ove Lissner

Dato : 11-09-07 22:57

"Tina." <spørg@mig> skrev i en meddelelse

> De kan købes i Metro. Hvor mange der er i en pose ved jeg ikke, men så er
> det jo muligt at købe flere poser
>
> Tina
> /der så dem i Metro Glostrup i sidste uge.

Hej Tina!
Ja men det er bare alletiders, tusind tak, og sanmtidig tak til alle som
forsøgte at hjælpe