K100 luftmængdemåler
Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 13-09-07 11:05

Hej drenge (og piger! sådan skal det heller ikke være)

Er der nogle af de her læsende/skrivende BMW-entuatiaster der har et bud på
om en brugt luftmængdemåler til sådan en 1984 K100RS som min er noget der
kan skaffes? Min (autoriserede) mekanikker mente at ca. 4.500,- var lidt
meget at ofre på mit gamle hakkebræt, hvilket jeg er tilbøjelig til at give
han ret i. Men det kunne jo være at der var alternativer. Det vil snart være
rart at kunne tage hul på sæsonen. I år har gennemsnittet være ca. 45
minutters køretid mellem reparationer/værkstedsbesøg.

Motorcykler over 20 år er åbenbart ligesom motorcyklister (og andre
mennesker) over 40 år: Hvis man vågner op en dag og der ikke er noget der
gør ondt, er det fordi man er død i løbet af natten.
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : HC

Dato : 13-09-07 11:09

Jørgen Mangor Iversen wrote:

> Er der nogle af de her læsende/skrivende BMW-entuatiaster der har et bud på
> om en brugt luftmængdemåler til sådan en 1984 K100RS som min er noget der
> kan skaffes?

Find ud af hvad sådan en tingest hedder på tysk og søg på
http://ebay.de/ eller http://www.google.de/prdhp - det plejer at være
der jeg jager Honda-dele. De er som oftest en del billigere end i Danmark.

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : p.jarnbak

Dato : 13-09-07 11:38

"Jørgen Mangor Iversen" <software@try2.info> wrote in message
> [...]
> rart at kunne tage hul på sæsonen. I år har gennemsnittet være ca. 45
> minutters køretid mellem reparationer/værkstedsbesøg.

Hvor i landet bor du.Jeg har en på lager du kan prøve.Det er ikke normalt at
den går i stykker så der er måske en anden fejl f.eks vandtemperatur føler.
Hej Palle.

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 13-09-07 12:36

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
at
> den går i stykker så der er måske en anden fejl f.eks vandtemperatur

Amager. Det lyder som et interessant eksperiment. Hvis den virker, har du så
en idé om hvad du vil have for den?

Fra : p.jarnbak

Dato : 16-09-07 11:47

> [...]
> føler.
>>

> Amager. Det lyder som et interessant eksperiment. Hvis den virker, har du

Jeg arbejder på Amager så det er nemt.Du kan prøve den og hvis det virker
så koster den nogle tjekiske øl, hvis jeg kan få den gamle til at lege med.
Hej Palle.

Fra : Jansen

Dato : 13-09-07 14:53

Jørgen Mangor Iversen skrev:
> [...]
> mennesker) over 40 år: Hvis man vågner op en dag og der ikke er noget der
> gør ondt, er det fordi man er død i løbet af natten.

Hej Jørgen
Her er et brugt, til omkring Kr.500,00 incl. forsendelse og moms
http://kortlink.dk/Used: Air flow meter and housing £36.00/48ew
så kan det vist ikke gøres billigere.

PS. Jeg har handlet der en del, og de er hurtige og servicemindede.
--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Jansen

Dato : 13-09-07 14:57

> [...]
så kan det vist ikke gøres billigere.

PS. Jeg har handlet der en del, og de er hurtige og servicemindede.
PPS. med link der virker

Fra : Jansen

Dato : 13-09-07 14:56

Fra : Jansen

Dato : 13-09-07 15:07

> [...]
> BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Hej Jørgen
Her er et brugt, til omkring Kr.500,00 incl. forsendelse og moms

(kopier hele linien så virker det)

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 14-09-07 08:57

"Jansen" <Ole.Jansen@Gmail.kom> wrote in message

> [...]
> Ole Jansen
> BMW K100RT
> PS. Jeg har handlet der en del, og de er hurtige og servicemindede.
Hej Ole

Jeg har fundet lige netop den samme reservedel du linker til (hos
Motorworks). Jeg kender dem udmærket, har handlet der før, og har sendt dem
en forespørgsel om netop denne del.

Men tak alligevel.