Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til Nikon D40x
Fra : christian.hove@gmail~

Dato : 11-09-07 07:43

Hej,

Der er vel ikke nogen der skulle ligge inde med en dansk bruger manual
til en Nikon D40x i PDF format?

Mvh.

Christian

Fra : Finn Emsby

Dato : 11-09-07 12:39

Kan du bruge en engelsk manual eller brocure så prøv.

http://nikonimaging.com/global/products/digitalcamera/slr/d40x/index.htm

MVH
Finn E.

Fra : christian.hove@gmail~

Dato : 11-09-07 18:08

Tak for linket, men det jeg mangler er en fil jeg kan skrive ud, idet
den medfølgende manual er sat med meget små typer og illustrationerne
er utydelige.

mvh.
Christian