Visning af pris altid med 2 decimaler
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 13-09-07 10:58

Hej

Jeg bruger javascript til at beregne en pris dynamisk ud fra nogle
kriterier.

Jeg bruger funktionen Math.round(værdi*100)/100 for at afrunde til max 2
decimaler, men findes der en funktion der tvinger værdien til at blive
vist med 2 decimaler, så 50.5 bliver vist som 50.50?

mvh. Brian

Fra : Martin

Dato : 13-09-07 17:53

Brian Bendtsen wrote:
> [...]
> decimaler, men findes der en funktion der tvinger værdien til at blive
> vist med 2 decimaler, så 50.5 bliver vist som 50.50?

google.com
javascript 2 decimal
"prøv lykken"
http://www.mredkj.com/javascript/nfbasic2.html

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 14-09-07 11:11

Martin skrev:

> google.com
> javascript 2 decimal
> "prøv lykken"
> http://www.mredkj.com/javascript/nfbasic2.html
hmm, jeg googlede ellers en del(åbenbart med forkerte kriterier), men
jeg fik en masse mega lange funktioner. Den du linker til ser ud til at
være noget nemmere at gå til. Takker.

/BB