Andet multimedie
bentjuul 3670
Billedstørrelse/Projektor
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 19:20

Hej
Jeg skal vise en billedserie på en fotoprojektor, hvor billederne skal vises
op på en hvid væg.
Er den nogen her som kan anbefale den bedst egnede billedstørrelse og
opløsning.
På forhånd tak og venlig hilsen Vibeke

Fra : Jens Olsen

Dato : 11-09-07 20:02

On Tue, 11 Sep 2007 20:19:50 +0200, "Vibeke"
<vibekevibesnabelamail.dk> wrote:

> [...]
>op på en hvid væg.
>Er den nogen her som kan anbefale den bedst egnede billedstørrelse og

Det bestemmer projektoren vel. De er lavet til at have en bedste
fremvisning i en bestemt størrelse f.eks. 800x600, 1024x768 pixel
m.fl.

Jens

Fra : Esben

Dato : 11-09-07 20:40

"Vibeke" <vibekevibesnabelamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vises op på en hvid væg.
> Er den nogen her som kan anbefale den bedst egnede billedstørrelse og

Det kommer jo an på så meget - hvor stort er rummet, hvor lyst er det, hvor
langt fra billedet står tilskuerne, hvor stor/dyr projektor har du råd til
etc etc.

--
Esben